۲ اسفند ۱۳۹۷
ورود / عضویت

۱۳۷

سامانه ثبت و پیگیری مشکلات شهروندان

سامانه ۱۳۷ چیست؟

شهرداری قم برای تسهیل در روند اطلاع از مشکلات شما شهروندان گرامی و رفع آنها، اقدام به ایجاد سرویس خدمات رسانی ۱۳۷ نموده است.
این سرویس امکانات ساده و آسانی را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید مشکلات خود را با ما مطرح نمایید. همکاران ما در مرکز ۱۳۷ شهرداری قم، مشکلات شما را بررسی و پیگیری کرده و با تمام توان در راستای رفع آنها تلاش می نمایند.
نمونه هایی از مشکلاتی که در این سامانه می توانید با ما در میان بگذارید عبارتند از : مشکلات مربوط به رفت و روب شهر، جمع آوری زباله ها ، بازیافت پسماند، گرفتگی انهار، فضاهای سبز و بوستان ها، پروژه های عمرانی، حمل و نقل و وسایط نقلیه عمومی، میادین میوه و تره بار، سد معبر، متکدیان، زیباسازی شهر، تابلوها، چراغ های راهنمایی، و بسیار از مسایل و مشکلات دیگری که در حوزه مسئولیت ها و خدمات شهرداری قم می باشند.
استفاده از میز خدمات الکترونیکی شهرداری قم
میز خدمات الکترونیکی شهرداری قم که به اختصار «سامیز» نامیده می شود، یکی از درگاه های جدید خدمات رسانی شهرداری قم است، که خدمات متفاوتی در آن به شما شهروندان گرامی ارایه می شود.
top-icon-022121-480x480
telephone
تماس با شماره تلفن ۱۳۷
یکی از ساده ترین روش ها برای ارتباط با شهرداری قم از طریق تماس با شماره تلفن ۱۳۷ می باشد. کافی است با این شماره با ما تماس بگیرید و مشکلتان را با همکاران ما در مرکز ۱۳۷ شهرداری قم، مطرح نمایید.
نکته : فراموش ننمایید که در پایان هر تماس، یک کد پیگیری به درخواست شما اختصاص داده می شود که می توانید در تماس های بعدی و یا از طریق سایر روش های ارتباطی مربوط به سرویس ۱۳۷، برای پیگیری درخواستتان از این کد استفاده بنمایید.
استفاده از اپلیکیشن موبایل شهرداری قم به نام «قم­یار» (به زودی)
smartphone (4)
برای ورود به سامانه کلیک کنید