رفتن به محتوای اصلی
سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی

مدیریت شهری قم دغدغه اجرای برنامه‌های فرهنگی دارد

مدیریت شهری قم دغدغه اجرای برنامه‌های فرهنگی دارد
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی یکی از اولویت‌های مدیریت شهری است، اما زیرساخت لازم برای اجرایی شدن این مهم هنوز فراهم نشده و با شرایط ایده آل فاصله داریم.

به گزارش شهرنیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبائی نژاد در یکصد و چهاردهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم و در زمان بررسی تفریغ بودجه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم از کمبود نیرو گلایه کرد و اظهار داشت: متأسفانه در پنج سال گذشته نه‌تنها سازمان نیروی جدیدی جذب نکرده بلکه با کاهش نیروی انسانی نیز روبه‌رو بوده‌ است.

وی عدم تحقق برنامه‌های فرهنگی و شهروندی سازمان را موردتوجه قرارداد و افزود: با وجود بودجه اما به خاطر کمبود نیروی انسانی نمی‌توانیم بخشی از برنامه‌های خود را اجرایی کرده و با عدم وصول بودجه مواجه هستیم.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم، خواستار توجه شورای شهر قم به تأمین نیروی موردنیاز سازمان شد و ابراز کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی یکی از اولویت‌های مدیریت شهری است، اما زیرساخت لازم برای اجرایی شدن این مهم هنوز فراهم نشده و با شرایط ایده آل فاصله داریم.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/yQPIQ