رفتن به محتوای اصلی
سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی
۲۹ آبان, ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۳

سازمان فرهنگی شهرداری قم حامی تئاتر است

سازمان فرهنگی شهرداری قم حامی تئاتر است
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم به حمایت از هنر تئاتر اعتقاد داریم، گفت: این سازمان از گذشته حامی تئاتر بوده و در سالیان اخیر، حمایت‌های سازمان دو برابر شده است.

به گزارش شهرنیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی‌نژاد در آیین اختتامیه بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم که در تالار فرهنگ و هنر برگزار شد، با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و قدردانی از عوامل اجرایی این جشنواره، اظهار داشت: سازمان فرهنگی شهرداری قم از گذشته حامی تئاتر بوده و در سالیان اخیر، حمایت‌های سازمان دو برابر شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم تصریح کرد: به شدت اعتقاد داریم باید هنر تئاتر و به‌ویژه آثار فاخر را حمایت کرد و مردم قم حق دارند تئاتر فاخر ببینند.

وی بر لزوم توجه به هویت تئاتر قم تأکید کرد و گفت: هنرمندان عزیزی در گذشته پرچم تئاتر قم را بلند کردند که تا الان جلو می‌رود و هویت آیینی تئاتر قم را باید حفظ کرد.

طباطبایی‌نژاد همچنین از آمادگی سازمان فرهنگی برای حمایت از تداوم تولید و اجرای نمایش‌های خیابانی خبر داد و مطرح کرد: ما به اجرای تئاتر خیابانی در حوزه مباحث اجتماعی و شهروندی علاقه‌مندیم و این اجراها در سطح مدارس و بوستان‌ها ادامه خواهد داشت و امیدواریم ظرفیت خوب تئاتر خیابانی در قم ارتقا پیدا کند.

خاطرنشان می‌شود در این مراسم از برگزیدگان بخش صحنه‌ای، خیابانی و عکس تئاتر تجلیل شد.

بیست‌وچهارمین جشنواره استانی تئاتر قم از 24 تا 27 آبان‌ماه با حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و مشارکت سازمان فرهنگی شهرداری قم برگزار شد.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/MtPFA