رفتن به محتوای اصلی
سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی
۲۹ مرداد, ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۸
سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم:

تولید محصولات فرهنگی متناسب با ایام اربعین توسط شهرداری قم

تولید محصولات فرهنگی متناسب با ایام اربعین توسط شهرداری قم
رئیس کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم با اشاره به همکاری با موکب‌های فعال در حوزه فعالیت فرهنگی، گفت: تولیدات محصولات فرهنگی متناسب با ایام اربعین حسینی آغاز و بخشی از این محصولات نیز آماده‌شده است.

به گزارش شهرنیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیداحمد طباطبایی‌نژاد در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی اربعین حسینی طرح علمداران خدمت شهرداری قم، با بیان اینکه امسال نیز طبق روال هرساله در بحث اربعین موضوعات مختلفی که برای مسائل فرهنگی این ایام نیاز بوده، تدارک دیده شده است، اظهار داشت: در بحث پیاده‌روی جاماندگان اربعین که در بلوار پیامبر اعظم(ص) انجام خواهد شد، غرفه‌ها و فضاسازی‌هایی در نظر گرفته شده است و اقداماتی که در سال گذشته انجام‌شده بود، امسال نیز با آسیب‌شناسی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با موکب‌های فعال صحبت شده که در حوزه فعالیت فرهنگی با آن‌ها همکاری داشته باشیم، افزود: مقرر شد در مسجد مقدس جمکران و امامزاده شاه جمال، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم زیرساخت‌های فرهنگی را فراهم کند.

رئیس کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم در پایان تصریح کرد: تولیدات محصولات فرهنگی متناسب با ایام اربعین حسینی آغاز و بخشی از این محصولات نیز آماده‌شده است.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/9gN4