رفتن به محتوای اصلی
سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی
۱۶ شهریور, ۱۴۰۲ / ۰۸:۳۶
مدیر ستاد اقامه نماز قم:

تجهیز نمازخانه‌های بوستان‌های شهری قم/همراهی مناسب شهرداری قم با برپایی نماز در سطح بوستان‌ها

تجهیز نمازخانه‌های بوستان‌های شهری قم/همراهی مناسب شهرداری قم با برپایی نماز در سطح بوستان‌ها
مدیر ستاد اقامه نماز استان قم با بیان اینکه همه نمازخانه‌ها در بوستان‌های شهری قم تجهیز شدند، گفت: همکاری خوبی در سطح بوستان‌های شهر برای برپایی نماز جماعت توسط شهرداری قم صورت گرفته است.

به گزارش شهرنیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عرب‌پور در گفتگویی پیرامون اقدامات صورت گرفته برای برپایی نماز در بوستان‌های سطح شهر اظهار داشت: در چند سال اخیر شهرداری، فعالیت‌های چشمگیری در سطح شهر و به‌ویژه در بوستان‌ها داشته است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم افزود: در زمینه برپایی نماز در بوستان‌ها از شهرداری قم، شهردار، مدیران مناطق شهری، مجموعه بوستان‌ها و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری جای تقدیر دارد.

به گفته وی، خوشبختانه نمازخانه‌های بوستان‌ها، به‌صورت کامل تجهیز شده و تغییر و تحولات خوبی را در جهت اقامه نماز در بوستان‌های شهر شاهد هستیم.

عرب‌پور عنوان کرد: علی‌رغم اقدامات صورت گرفته در بوستان‌ها، برخی از نمازخانه‌ها جوابگوی نیاز مسافران نیست، درحالی‌که اینجا شهر مقدس قم است و مردم مذهبی و متدین قم در این موضوعات مطالبه‌گر هستند و ما باید بسترها را فراهم کنیم.

وی بیان همکاری مدیریت شهری در جهت برپایی نماز در سطح بوستان‌ها خاطرنشان کرد: در بوستان‌های شاخص و در محوطه باز در طول 7 ماه سال شرایط مناسبی برای اقامه نماز فراهم شده است، اما در ایامی که هوا سردتر می‌شود، نماز در داخل نمازخانه‌ها برگزار می‌شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم گفت: البته تعداد زیادی از نمازخانه‌ها کوچک است و ما این موضوع را به شهرداری منتقل کردیم و در حال پیگیری است، در مجموع همکاری خوبی در سطح بوستان‌ها صورت گرفته و قبله‌نماهایی در بوستان‌ها نصب‌شده تا زائر در محلی که استقرار پیدا کرده‌اند، بتوانند نماز بخوانند.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/PoNj