رفتن به محتوای اصلی
سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی
۱۵ شهریور, ۱۴۰۲ / ۱۵:۱۸

برپایی غرفه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی توسط شهرداری قم در راهپیمایی جاماندگان اربعینی/توزیع 5 هزار بسته فرهنگی

برپایی غرفه‌های مختلف فرهنگی توسط شهرداری قم در راهپیمایی دلدادگان اربعینی/توزیع 5 هزار بسته فرهنگی
50 غرفه مختلف به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در راهپیمایی جاماندگان اربعینی برپا شد که در این غرفه‌ها بیش از 5 هزار بسته فرهنگی بین شرکت‌کنندگان توزیع شد.

به گزارش واحد خبر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، به همت سازمان فرهنگی شهرداری قم، 50 موکب و غرفه فرهنگی برای هیئات و مساجد در بلوار پیامبر اعظم(ص) در روز اربعین در مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران برپا شد.

یکی از اقدامات همزمان با ایام اربعین حسینی، توزیع بسته‌های فرهنگی در این موکب‌ها و غرفه‌های فرهنگی بود که  حدود 5 هزار بسته فرهنگی ویژه خردسالان، کودکان و نوجوانان و نیز بسته‌های فرهنگی برای بزرگسالان در اختیار این موکب‌ها قرار گرفت.

یکی از این غرفه‌ها، غرفه دانش‌آموزی بود که در ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص) و در کنار غرفه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم به‌منظور تولید محتوا برپا شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

اجرای سرود توسط گروه‌های مختلف سرود در بلوار پیامبر اعظم(ص) یکی دیگر از برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در روز اربعین بود.

انتهای پیام/102


https://www.qom.ir/PnN1