۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
ورود / عضویت

معاونت برنامه ریزی و سرمایه انسانی

شرح وظایف

  • طراحی و تدوین ساختار سازمانی، سازمان تفصیلی شهرداری و واحدهای تابعه.
  • طراحی و تدوین نظام جامع تجزیه و تحلیل و طبقه بندی مشاغل شهرداری و واحدهای تابعه.
  • مطالعات ایجاد، ادغام و انحلال سازمان ها و شرکت ها و یا اصلاح اساسنامه آنها
  • طراحی، تحلیل، ارزیابی و بهبود فرایندها و سیستم ها.
  • انجام اقدامات لازم برای توسعه مشارکت بخش غیردولتی و کاهش تصدی‎ها.
  • طراحی و مدل سازی فرایندهای شهرداری و ایجاد تحول در مدیریت شهری.
  • تدوین چشم انداز، استراتژی و اهداف شهرداری و واحدهای تابعه.
  • تهیه و تدوین بودجه، متمم، اصلاحیه و تفریغ بودجه و تخصیص اعتبارات شهرداری و واحدهای تابعه.
  • ارزیابی عملکرد واحدهای تابعه بر مبنای فرایندها و برنامه های راهبردی.
  • ایجاد و پیاده سازی نظام جامع آماری شهرداری قم و پشتیبانی اطلاعاتی و آماری از حوزه های مختلف شهرداری.
  • تأمین، حفظ و ارتقاء منابع انسانی متخصص و کارآمد.
  • برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی کارکنان شهرداری در راستای بهبود شایستگی ها و تخصص های مورد نیاز
  • ارتقای سطح کیفی زندگی کارکنان از طریق ارائه به هنگام خدمات اداری، رفاهی، سلامت و جبران خدمات.
  • تدوین، ارسال و پیگیری تصویب لوایح ارسالی به شورای اسلامی شهر.
  • برقراری ارتباط شهرداری با موسسات و اشخاص اعم از حقیقی وحقوقی، از طریق مکاتبات
  • ایجاد زمینه های لازم برای انجام تحقیقات کاربردی مورد نیاز شهرداری و سازمان های وابسته.
  • برنامه ریزی، هدایت، سیاستگذاری و تعیین محورهای مطالعاتی و پژوهشی در مجموعه شهرداری.
  • تدوین و اجرای برنامه‎های فرهنگ‎سازی و سلامت اداری

تاریخچه – اهداف و ماموریت ها

ساختار سازمانی – تصویر یا pdf

ادارات و سازمان های زیرمجموعه

پیوندهای مفید

ورود به صفحه ثبت نام و عضویت اینجا

ورود به صفحه پروفایل کاربری اینجا