۷ بهمن ۱۴۰۱
ورود / عضویت ویژه نامه کرونا / مراکز درمانی قم / اخبار رسمی کرونا
En | Ar
اخبار سازمان اتوبوسرانی

پاسخگویی سرپرست سازمان اتوبوسرانی در سامانه ۱۳۷ شهرداری قم

سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم در ادامه اجرای طرح "شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو" در سامانه ارتباط مردمی 137 حضور یافت و پاسخگوی مستقیم درخواست شهروندان بود.

به گزارش شهرنیوز، علی نیک در ادامه اجرای طرح “شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو” با حضور در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷، پاسخگوی مستقیم درخواست شهروندان در قالب تماس‌های تلفنی بود.

سرپرست سامان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم امروز به صورت مستقیم پاسخگوی ۲۶ درخواست شهروندان در حوزه‌های مختلف مرتبط با عملکرد سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از جمله فعالیت اتوبوس در برخی مسیرها، توقف‌ها، فاصله رسیدن به ایستگاه، راه‌اندازی سیستم هوشمند اتوبوسرانی، تسهیل در شارژ کارت‌ها و … بود.

لازم به ذکر است هر هفته چهارشنبه‌ها یکی از مدیران شهری در طرح ” شهروند پرسشگر – مدیر پاسخگو” و با حضور در سامانه ۱۳۷ پاسخگوی سؤالات و مطالبات مردم هستند./**