به گزارش شهرنیوز، زینالعابدین قراچورلو در جلسه تقدیر از رابطان سامانه ۱۳۷ در منطقه پنج شهرداری قم اظهار داشت: شهرداری منطقه پنج بالاترین رضایتمندی را در ارتباط با شهروندان در یکسال گذشته داشته و همواره در پاسخگویی رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.
وی با اشاره به اهمیت و جایگاه شهروندان اظهار داشت: رضایت شهروندان اولویت تمام برنامهها است و باید این مهم بیشازپیش مورد توجه قرار گیرد.
مدیر منطقه پنج شهرداری قم با قدردانی از رابطان مرکز ۱۳۷ در منطقه پنج شهرداری تصریح کرد: رتبه شهرداری منطقه پنج در پاسخگویی مناسب به شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ بهعنوان مرکز ارتباطات مردمی باید حفظ شود و مردم نیز نسبت به خدمات شهرداری منطقه رضایت داشته باشد.
در این مراسم مدیر منطقه پنج شهرداری قم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از همکاری و تلاش رابطان این منطقه در مرکز ۱۳۷ تجلیل کرد.**/س