36.4 C
شهر مقدس قم
۲۷ مرداد ۱۴۰۱
ورود / عضویت ویژه نامه کرونا / مراکز درمانی قم / اخبار رسمی کرونا
En | Ar
اخبار اداره کل ارتباطات

افزوده شدن سرویس جدید “نقطه‌گذاری” در سامانه ۱۳۷ شهرداری قم

افزونه جدید نقطه‌گذاری آدرس درخواست‌های شهروندی به‌منظور کاهش مدت‌زمان ثبت پیام و برنامه‌ریزی دقیق‌تر مطالبات مردمی در سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری قم نصب شد.

به گزارش شهرنیوز، با پیگیری‌ها از سال گذشته و با آغاز سال ۱۴۰۰، افزونه جدید پوینت گذاری یا نقطه‌گذاری در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم راه‌اندازی شد.

این افزونه به کاربران سیستم و پاسخگویان تماس‌های مردمی این امکان را می‌دهد که آدرس محل درخواست‌های شهروندی را به طور دقیق در نقشه ثبت و مشاهده کنند و به مدیران نیز در گزارشات تحلیلی آدرس‌های دقیق مطالبات مردمی را نشان می‌دهد.

گفتنی است پیش‌ازاین در موضوعاتی مانند نظافت شهری، آب‌گرفتگی معابر، لکه‌گیری آسفالت و … شمارش پیام‌ها انجام می‌شد که با اضافه شدن این سرویس، می‌توان پیام شهروندان و میزان تقاضای آنان در هر منطقه را دقیق‌تر پیگیری کرد.

همچنین این سامانه در کنار کاهش مدت‌زمان ثبت پیام سبب برنامه‌ریزی و اثربخشی اقتصادی بسیار مؤثر در مجموعه شهرداری خواهد شد.

سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ پل ارتباطی بین مردم و مسئولان شهرداری به‌منظور اطلاع، بررسی و رفع مشکلات شهری و درخواست‌های شهروندی در حوزه‌های مختلف است.**