35.4 C
شهر مقدس قم
۱۸ مرداد ۱۴۰۱
ورود / عضویت ویژه نامه کرونا / مراکز درمانی قم / اخبار رسمی کرونا
En | Ar
اخبار سازمان مدیریت پسماند

پاسخگویی به بیش از ۱۴ هزار پیام شهروندی در سال ۹۹/استقرار باکس جمع‌آوری خاک و نخاله در صدر تماس‌های مردمی

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از پاسخگویی به بیش از 14 هزار پیام ثبت‌شده در سامانه 137 شهروندان قمی در سال 99 خبر داد.

به گزارش واحد خبر سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی اظهار داشت: پاسخگویی مناسب و به‌موقع، در نتیجه افزایش رضایتمندی شهروندان از اولویت‌های خدمت‌رسانی در سازمان مدیریت پسماند است.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم خاطرنشان کرد: برای رسیدن به این مهم سعی بر این است تا به‌محض دریافت درخواست‌های شهروندی در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، این پیام‌ها تا رسیدن به نتیجه مطلوب پاسخگویی و پیگیری شود.

میرابراهیمی با اشاره به اینکه ۱۴ هزار و ۴۶۸ پیام شهروندان ثبت‌شده در سامانه ۱۳۷ در بخش‌های مختلف در طول یک سال پاسخ داده شده است، ابراز کرد: درخواست استقرار باکس جمع‌آوری خاک و نخاله با ۶ هزار پیام و همچنین انتقال آن، موضوعاتی با بیشترین تعداد پیام‌ها هستند.

وی تصریح کرد: سازمان مدیریت پسماند به‌منظور مدیریت جمع‌آوری و ذخیره‌سازی پسماندهای جز پروژه‌های عمرانی و ساختمانی، نسبت به راه‌اندازی آژانس ذخیره‌سازی و جمع‌آوری پسماندهای خرد عمرانی و ساختمانی اقدام کرده است و هر ساله نسبت به خرید باکس‌های جمع‌آوری به‌منظور ارائه خدمات مناسب‌تر به شهروندان اقدام می‌کند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به اهداف راه‌اندازی این آژانس، عنوان کرد: حفظ پاکیزگی محیط، جلوگیری از سد معبر، بهبود سیما و منظر شهر و سرعت عمل بالا نسبت به جمع‌آوری پسماندها ازجمله این اهداف است.

میرابراهیمی افزود: شهروندان به‌منظور استفاده از خدمات آژانس ذخیره‌سازی و جمع‌آوری پسماندهای جز عمرانی و ساختمانی می‌توانند با شماره ۱۳۷ شهرداری تماس گرفته و نسبت به ثبت نشانی و شماره تماس خود جهت هماهنگی‌های بیشتر اقدام نمایند.**