منصور درویشی در گفت و گو با شهرنیوز، در رابطه با اجرای عملیات دپوی متروی قم با بیان اینکه دپوی پارکینگ مترو، خود یک پروژه عظیم است، اظهار داشت: دپوی مترو با چندین ساختمان، سوله و بخش های مختلف با کاربریهای پارکینگ، شستشو قطار، سالنهای تعمیراتی و …. در بخش قلعه کامکار در حال انجام است.
درویشی با اشاره به پیشرفت دپوی متروی قم، افزود: پیمانکار مترو، بخشهای اجرای محوطه سازی، روسازی خطوط ریلی و سازه ها را به طور همزمان در دست برنامه ریزی و اقدام دارد.
وی با اشاره به اولویت های اجرایی در پروژه متروی قم افزود: در سه محور، کار به صورت اولویت در ایستگاههای A13 و A9 و دپو در حال انجام است.
مدیرعامل سازمان قطار شهری قم علاوه بر این دو ایستگاه و دپو، بحث روسازی و زیرسازی در کل مسیر را هم اولویت دیگری در اجرای پروژه برشمرد و گفت: روسازی و زیرسازی پروژه نیز لازمه حرکت قطار است که باید در کل مسیر تکمیل شود که تا به امروز شاهد پیشرفت حدود ۸۲ درصدی در بخش مسیر پروژه بوده است.
درویشی با اشاره به ضرورت تکمیل صددرصدی روسازی و زیرسازی تا انتهای مسیر، افزود: این موضوع الزامات سازهای و تجهیزاتی دارد که برای پیش برد پروژه باید به طور همزمان دیده شود.**