28.4 C
شهر مقدس قم
۱۸ مرداد ۱۴۰۱
ورود / عضویت ویژه نامه کرونا / مراکز درمانی قم / اخبار رسمی کرونا
En | Ar
اخبار مناطق

کسب رتبه نخست شهرداری منطقه هشت در پاسخگویی به درخواست‌های مردمی

سرپرست منطقه هشت شهرداری قم از کسب رتبه نخست این منطقه بین شهرداری‌های مناطق هشتگانه شهر در پاسخگویی به درخواست‌های مردمی سامانه ارتباطات مردمی 137 و کسب رضایتمندی عمومی در ماه گذشته خبرداد.

به گزارش واحد خبر منطقه هشت شهرداری قم، محمد رمضانی با اشاره به کسب رتبه نخست بین شهرداری‌های مناطق هشتگانه شهر در پاسخگویی به درخواست‌های مردمی سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ و کسب رضایتمندی عمومی، اظهار داشت: در ارزیابی به عمل آمده از میزان پاسخگویی و رضایتمندی مردمی از شهرداری‌های مناطق هشتگانه شهر قم، شهرداری این منطقه رتبه نخست در پاسخگویی به درخواست‌های مردمی سامانه ۱۳۷ و کسب رضایتمندی عمومی را به دست آورد.

سرپرست منطقه هشت شهرداری قم گفت: این منطقه یکی از مناطق ویژه شهر قم بوده که بسیاری از طلاب، دانشجویان و اساتید دانشگاه در این منطقه سکونت دارند.

رمضانی به اهتمام ویژه کارکنان شهرداری منطقه هشت به پاسخگویی نیازمندی‌های مردم اشاره کرد و افزود: در همین راستا به طور مستمر پیام‌های دریافت شده از سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ با سرعت پیگیری شده و اطلاعات لازم در خصوص اقدامات صورت گرفته در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: تعامل با شهروندان و ارائه خدمات مطلوب به ساکنین پردیسان در اولویت کاری منطقه است و در این راستا تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

سرپرست منطقه هشت شهرداری قم خاطر نشان کرد: تماس شهروندان به عنوان یک دستور کار بوده و اهتمام ویژه برای پیگیری موضوعات مطروحه از سوی شهروندان در میان تمامی پرسنل منطقه نهادینه شده است.**