33.9 C
شهر مقدس قم
۲۷ مرداد ۱۴۰۱
ورود / عضویت ویژه نامه کرونا / مراکز درمانی قم / اخبار رسمی کرونا
En | Ar
اخبار اداره کل ارتباطات

ثبت بیش از ۱۸ هزار پیام مردمی در سامانه ۱۳۷

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از ثبت بیش از 18 هزار پیام مردمی در سامانه 137 در خرداد ماه خبر داد.

به گزارش شهرنیوز، مهدی کلانترزاده با اشاره به تماس‌های برقرارشده با سامانه ۱۳۷ شهرداری در خردادماه امسال، اظهار کرد: در این ماه بیش از ۸ هزار تماس در حوزه اطلاع‌رسانی و راهنمایی شهروندان ثبت شده که بیشترین پیام‌های ماه در همین موضوع است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم مجموع تماس‌های ثبت‌شده در خردادماه را بیش از ۱۸ هزار تماس ذکر کرد و افزود: پس از موضوع اطلاع‌رسانی، پارک‌ها و فضای سبز، جمع‌آوری خاک و نخاله، آسفالت، سد معبر، ساخت و ساز و نظافت بیشترین موضوعات مد نظر مردم در تماس با این سامانه بوده است.

کلانترزاده بیان کرد: پیام‌های مرتبط با فضای سبز ۲ هزار و ۱۴۹، جمع‌آوری خاک و نخاله هزار و ۴۴۷، آسفالت هزار و ۱۹۹ و سد معبر ۹۵۰ مورد بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین تماس‌های مرتبط با سازمان‌ها به ترتیب مربوط به سازمان مدیریت پسماند، پارک‌ها و فضای سبز، زیباسازی، اتوبوسرانی و ترافیک بوده است، گفت: مردم در تماس‌های خود به ترتیب بیشترین رضایت را از مناطق هشت، سه، چهار و ۶ داشته‌اند، در بین سازمان‌های خدمات شهری نیز بیشترین رضایتمندی از سازمان‌های پارک‌ها، آرامستان‌ها و آتش‌نشانی بوده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم بیان کرد: بیشترین موضوع پیام‌های ثبت‌شده مردمی هم در خصوص استقرار باکس خاک و نخاله غیرمجاز، سدمعبر اصناف، آبیاری درختان، روکش آسفالت، هرس درختان و ساخت و ساز بدون مجوز بوده است.