33.9 C
شهر مقدس قم
۲۷ مرداد ۱۴۰۱
ورود / عضویت ویژه نامه کرونا / مراکز درمانی قم / اخبار رسمی کرونا
En | Ar
اخبار اداره کل ارتباطات

ثبت ۲۰۰ پیام مردمی در خصوص آبگرفتگی معابر و منازل در سامانه ۱۳۷

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با تاکید بر اینکه تاکنون بیش از 550 پیام در این سامانه ثبت شده است گفت: بیش از ۲۰۰ مورد از این پیام‌ها مربوط به آب‌گرفتگی معابر و منازل بوده که به واحدهای مربوطه جهت پیگیری ارجاع داده شده و بازخوردگیری از عملکرد آنها از شهروندان گرفته شده است.

به گزارش شهرنیوز، مهدی کلانترزاده با اشاره به آماده‌باش کامل سامانه ۱۳۷ برای ثبت و پیگیری درخواست های مردمی در زمان بارندگی اظهار کرد: تمام نیروهای سامانه در شیفت‌های فوق‌العاده پاسخگوی تماس‌های مردمی هستند تا درخواست‌های شهروندان به سرعت ثبت شده و مورد پیگیری قرار گیرد.
وی با تاکید بر اینکه تاکنون بیش از ۵۵۰ پیام در این سامانه ثبت شده است افزود: بیش از ۲۰۰ مورد از این پیام‌ها مربوط به آب‌گرفتگی معابر و منازل بوده که به واحدهای مربوطه جهت پیگیری ارجاع داده شده و بازخوردگیری از عملکرد آنها از شهروندان گرفته شده است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ شهرداری قم آماده دریافت گزارش‌های شهروندان در خصوص آب‌گرفتگی است افزود: سامانه ارتباطات مردمی شهرداری به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های شهروندان در خصوص آب‌گرفتگی معابر، منازل و سایر اماکن شهر قم بوده و عملکرد سامانه به گونه‌ای طراحی شده که ارجاع مشکلات در کمترین زمان بوده و بازخوردگیری از شهروندان نیز انجام می‌شود.
وی با توجه به ملاک عمل قرارگرفتن اطلاعات حاصله از سامانه ۱۳۷ برای اقدامات مجموعه‌های مختلف شهرداری قم و تاکید شهردار قم بر رسیدگی سریع به درخواست‌های مردمی و رفع مشکلات مطروحه اذعان کرد: از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه مشکل از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۳۷ گزارش مشکلات احتمالی را به شهرداری قم گزارش نمایند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.