25.3 C
شهر مقدس قم
۲۸ مرداد ۱۴۰۱
ورود / عضویت ویژه نامه کرونا / مراکز درمانی قم / اخبار رسمی کرونا
En | Ar
اخبار اداره کل ارتباطات

پیگیری ۶۰۰ تماس مردمی درخصوص آبگرفتگی معابر/شهروندان مشکلات را با ۱۳۷ در میان بگذارند

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از پیگیری و پاسخگویی بیش از ۶۰۰ تماس مردمی درخصوص آبگرفتگی معابر از ظهر امروز خبر داد.

به گزارش شهرنیوز، مهدی کلانترزاده با درخواست از شهروندان برای ثبت مشکلات خود در خصوص آبگرفتگی منازل و معابر در سامانه ۱۳۷ اظهار کرد: نیروهای سامانه ارتباطات مردمی شهرداری به صورت شبانه‌روزی آماده ثبت درخواست‌های شهروندان و پیگیری مشکلات مردم هستند.

وی افزود:شهروندان می‌توانند مشکلات به وجود آمده درخصوص آبگرفتگی منازل و معابر را با همکاران ما در این سامانه در میان گذاشته تا به سرعت اقدامات لازم در خصوص خدمات‌رسانی و رفع آن صورت پذیرد.

کلانترزاده با تاکید براینکه ۶۰۰ تماس مردمی در خصوص آب گرفتگی معابر و منازل از ظهر امروز در این سامانه ثبت شده است گفت: تمام این درخواست‌ها دسته‌بندی و به مناطق مربوطه جهت پیگیری و رفع سریع مشکل ارجاع شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اعلام آماده‌باش همه‌جانبه تیم مدیریت شهری برای جلوگیری از بروز بحران در روند بارش شدید باران در شهر تصریح کرد: شهردار و مدیران شهری در میدان بوده و با بازدید از سطح شهر، جلوگیری از بروز هر بحران احتمالی را در دستور کار دارند.