37.9 C
شهر مقدس قم
۱۸ مرداد ۱۴۰۱
ورود / عضویت ویژه نامه کرونا / مراکز درمانی قم / اخبار رسمی کرونا
En | Ar
اخبار اداره کل ارتباطات

اختصاص بیشترین درخواست‌های مردمی سامانه ۱۳۷ به سازمان مدیریت پسماند

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم گفت: بیشترین درخواست‌ها و تماس‌های مردمی با سامانه 137 در حوزه سازمان‌ها مرتبط با سازمان مدیریت پسماند است.

به گزارش شهرنیوز، مهدی کلانترزاده با اشاره با تماس‌های مرتبط با سازمان‌های برقرار شده با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در دیماه، اظهار کرد: بیشترین درخواست‌ها و تماس‌های مردمی با سامانه ۱۳۷ در حوزه سازمان‌ها مرتبط با سازمان مدیریت پسماند است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با تاکید بر اینکه در سه موضوع استقرار باکس جمع‌آوری خاک و نخاله، انتقال باکس پرشده و مزاحمت سگ‌های ولگرد در خصوص سازمان مدیریت پسماند با این سامانه تماس گرفته شده است، گفت: ۳۹۶ تماس در خصوص باکس و ۱۹۷ تماس در خصوص انتقال آن و ۱۶۰ تماس در خصوص مزاحمت سگ‌های ولگرد مرتبط با این سامان بوده است.

کلانترزاده تماس‌های مرتبط با سازمان پارک‌ها را بیش از ۳۰۰ مورد و در خصوص هرس درختان و برخورد سیم برق با درختان عنوان کرد و افزود: ۱۷۳ تماس در خصوص سازمان زیباسازی نیز با این سامانه برقرار شده است.

وی ادامه داد: پس از این سازمان‌ها، سازمان اتوبوسرانی، ترافیک و تاکسیرانی بیشترین پیام‌های مرتبط با سازمان‌ها در سامانه ۱۳۷ را به خود اختصاص می‌دهند.