29.2 C
شهر مقدس قم
۲۷ مرداد ۱۴۰۱
ورود / عضویت ویژه نامه کرونا / مراکز درمانی قم / اخبار رسمی کرونا
En | Ar
اخبار اداره کل ارتباطات

برقراری بیش از ۱۱ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ در دیماه

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم از برقراری بیش از 11 هزار تماس با سامانه 137 در دیماه خبر داد.

به گزارش شهرنیوز، مهدی کلانترزاده با اشاره به برقراری بیش از ۱۱ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم، اظهار کرد: این تماس‌ها حدفاصل اول دیماه تا ۳۰ دیماه با این سامانه برقرار شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اشاره به موضوع تماس‌ها و درخواست‌های مردمی، تصریح کرد: به ترتیب اطلاع‌رسانی و راهنمایی، آسفالت، جمع‌آوری خاک و نخاله، سد معبر، پارک‌ها و فضای سبز، ساخت و ساز، ترافیک، اتوبوسرانی و… بیشترین تماس‌ها را به خود اختصاص می‌دهند.

کلانترزاده با بیان اینکه تماس‌های راهنمای شهروندان و اطلاع‌رسانی برقرار شده با این سامانه، ۵ هزار و ۵۰۴ مورد بوده است، گفت: بیشترین تماس‌ها در این حوزه به منطقه سه و یک شهرداری مربوط بوده است.

وی، آسفالت با هزار و ۲۳۴ تماس، جمع‌آوری خاک و نخاله با ۹۶۴ تماس و سد معبر را با ۸۳۶ تماس بیشترین تماس‌های برقرارشده پس از موضوعات اطلاع‌رسانی و راهنمایی زائر عنوان کرد و افزود: در مجموع می‌توان گفت منطقه یک و سه بیشترین سهم را از تماس‌ها و ارتباطات مردمی با این سامانه به خود اختصاص می‌دهند.