28.7 C
شهر مقدس قم
۲۰ مرداد ۱۴۰۱
ورود / عضویت ویژه نامه کرونا / مراکز درمانی قم / اخبار رسمی کرونا
En | Ar
اخبار اداره کل ارتباطات

رضایتمندی بیش از ۸۰ درصدی مردم از پاسخگویی شهرداری در سامانه ۱۳۷

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم از رضایتمندی بیش از 80 درصدی مردم از پاسخگویی شهرداری در سامانه 137 خبر داد.

به گزارش شهرنیوز، مهدی کلانترزاده با اشاره به میزان رضایتمندی مردم از میزان پاسخگویی بخش‌های مختلف شهرداری در سامانه ۱۳۷ اظهار کرد: طبق آمار بدست آمده از تماس‌های برقرار شده با سامانه ۱۳۷ در دیماه، مردم بیش از ۸۰ درصد رضایتمندی از پاسخگویی شهرداری داشته‌اند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم گفت: براساس آمار بدست آمده، مردم رضایتمندی ۱۰۰ درصدی از پاسخگویی مناطق سه و هشت در تماس با سامانه ۱۳۷ داشته اند و پس از این مناطق، به ترتیب بیشترین رضایتمندی از مناطق یک، شش، پنج، چهار، هفت و دو بوده است.

کلانترزاده همچنین به میزان رضایتمندی مردم از سازمان‌های زیرمجموعه خدمات شهری اشاره کرد و گفت: مردم از پاسخگویی سازمان‌های پارک‌ها و فضای سبز، آرامستان‌ها و آتش‌نشانی رضایت کامل داشته‌اند.

وی با اذعان به اینکه مردم رضایتمندی مطلوبی در خصوص پاسخگویی بخش‌های حمل و نقل و ترافیک داشته‌اند، تصریح کرد: در مجموع می‌توان گفت با سازوکاری که در مجموعه سامانه ۱۳۷ و ارتباط با مردم چیده شده است همواره پاسخگویی سیستماتیک و سریع در دستور کار است تا رضایت کامل مردم کسب شود.