به گزارش شهرنیوز، مهدی کلانترزاده با اشاره به میزان رضایتمندی مردم از میزان پاسخگویی بخشهای مختلف شهرداری در سامانه ۱۳۷ اظهار کرد: طبق آمار بدست آمده از تماسهای برقرار شده با سامانه ۱۳۷ در دیماه، مردم بیش از ۸۰ درصد رضایتمندی از پاسخگویی شهرداری داشتهاند.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم گفت: براساس آمار بدست آمده، مردم رضایتمندی ۱۰۰ درصدی از پاسخگویی مناطق سه و هشت در تماس با سامانه ۱۳۷ داشته اند و پس از این مناطق، به ترتیب بیشترین رضایتمندی از مناطق یک، شش، پنج، چهار، هفت و دو بوده است.
کلانترزاده همچنین به میزان رضایتمندی مردم از سازمانهای زیرمجموعه خدمات شهری اشاره کرد و گفت: مردم از پاسخگویی سازمانهای پارکها و فضای سبز، آرامستانها و آتشنشانی رضایت کامل داشتهاند.
وی با اذعان به اینکه مردم رضایتمندی مطلوبی در خصوص پاسخگویی بخشهای حمل و نقل و ترافیک داشتهاند، تصریح کرد: در مجموع میتوان گفت با سازوکاری که در مجموعه سامانه ۱۳۷ و ارتباط با مردم چیده شده است همواره پاسخگویی سیستماتیک و سریع در دستور کار است تا رضایت کامل مردم کسب شود.