38.1 C
شهر مقدس قم
۲۳ مرداد ۱۴۰۱
ورود / عضویت ویژه نامه کرونا / مراکز درمانی قم / اخبار رسمی کرونا
En | Ar
اخبار منطقه 8

کسب رتبه نخست شهرداری منطقه هشت در پاسخگویی به درخواست‌های مردمی

شهردار منطقه هشت قم از کسب رتبه نخست این منطقه بین شهرداری‌های مناطق هشتگانه شهر در پاسخگویی به درخواست‌های مردمی سامانه ارتباطات مردمی 137 و کسب رضایتمندی عمومی در چهار ماهه اخیر خبر داد.

به گزارش شهرنیوز؛ ابوالفضل مستقیمی با اشاره به کسب رتبه نخست بین شهرداری‌های مناطق هشتگانه شهر در پاسخگویی به درخواست‌های مردمی سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ و کسب رضایتمندی عمومی افزود: در ارزیابی به عمل آمده از میزان پاسخگویی و رضایتمندی مردمی از شهرداری‌های مناطق هشتگانه شهر قم، شهرداری این منطقه رتبه نخست در پاسخگویی به درخواست‌های مردمی سامانه ۱۳۷ و کسب رضایتمندی عمومی را به دست آورد.
وی گفت: این منطقه یکی از مناطق ویژه شهر قم بوده که بسیاری از طلاب، دانشجویان و اساتید دانشگاه در این منطقه سکونت دارند.
مستقیمی به اهتمام ویژه کارکنان شهرداری منطقه هشت به پاسخگویی نیازمندی‌های مردم اشاره کرد و افزود: در همین راستا به طور مستمر پیام‌های دریافت شده از سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ با سرعت پیگیری شده و اطلاعات لازم در خصوص اقدامات صورت گرفته در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
وی در ادامه بیان داشت: ماهانه به طور میانیگین بیش از ۱۲۰۰ پیام از سامانه ارتباطات مردمی در خصوص منطقه هشت گزارش می‌شود که به طور مستمر و در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی و به شهروندان اطلاع داده می‌شود.
شهردار منطقه هشت قم تصریح کرد: تعامل با شهروندان و ارائه خدمات مطلوب به ساکنین پردیسان در اولویت کاری منطقه است و در این راستا تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.