21.7 C
شهر مقدس قم
۲۶ مهر ۱۳۹۸
ورود / عضویت
اخبار منطقه 5

واگذاری خدمات حوزه شهرسازی شهرداری منطقه پنج به دفاتر پیشخوان دولت

شهردار منطقه پنج قم گفت: این منطقه به عنوان پایلوت در راستای توسعه خدمات الکترونیکی شهرداری به شهروندان پیش قدم گردیده و خدمات حوزه شهرسازی منطقه به دفاتر پیشخوان دولت واگذاری گردیده است.

به گزارش شهرنیوز، علیرضا اقبالیان با اشاره به اینکه حوزه شهرسازی در هر منطقه یکی از حوزه های پر رفت و آمد برای شهروندان است، بیان داشت: شهرداری منطقه پنج به عنوان پایلوت در راستای توسعه خدمات الکترونیکی شهرداری به شهروندان پیش قدم گردیده و خدمات حوزه شهرسازی این منطقه به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شد.

وی با اشاره به اینکه برون‌سپاری خدمات در راستای تسریع امور در حوزه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته و بخشی از آن به مرحله اجرا رسیده است، افزود: انجام برخی از این امور به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شده است.

شهردار منطقه پنج قم تصریح کرد: یکی از مأموریتهای شهرداری ایجاد رفاه اجتماعی است که با برون سپاری خدمات قابل ارائه شهرداری از طریق دفاتر پیشخوان دولت با هدف تسهیل، تکریم، کاهش مراجعات حضوری و رضایت‌مندی بیشتر شهروندان در شهرداری منطقه اجرا گردیده است که از این پس شهروندان منطقه پنج می توانند از طریق دفاتر پیشخوان در سطح منطقه بدون نیاز به حضور در شهرداری و یا از طریق درگاه اینترنتی شهرداری قم امور مربوطه را انجام دهند.

اقبالیان اظهار کرد: در مرحله اول برخی از خدمات مربوطه از طریق این دفاتر صورت می‌گیرد و پس از آن نیز خدمات برون‌سپاری شده شهرداری افزایش می‌یابد که امیدوارم کلیه خدمات حوزه شهرسازی، معماری و املاک از طریق دفاتر پیشخوان و یا درگاه اینترنتی انجام گردد.