28.2 C
شهر مقدس قم
۴ شهریور ۱۳۹۸
ورود / عضویت
اخبار اداره کل ارتباطات

برقراری ۱۸۰ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۳۷ در سال ۹۷

رییس اداره ۱۳۷ شهرداری قم از برقراری ۱۸۰ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۳۷ در سال ۹۷  خبر داد.

به گزارش شهرنیوز، ابراهیم خسروی یکی از واحدهای سامانه ۱۳۷ را واحد بازخوردسنجی دانست و گفت: هر روز در این بخش بازخورد پیام را از حوزه‌های مربوطه گرفته و به شهروند منعکس می‌کنند و تا پیام منجر به رضایت شهروند نشود پاسخ تایید نخواهد شد.

رییس اداره ۱۳۷ شهرداری قم با بیان اینکه در روزهای عادی نزدیک به هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری برقرار می‌شود، اظهار کرد: در سال ۹۷ بیش از ۱۸۰ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ برقرار شده است که آمار تماس‌ها در ایام خاص چون نوروز، نیمه شعبان و غیره که مسافران در شهر هستند بیشتر است.

خسروی با بیان اینکه در سال ۹۷ بالغ بر ۸۴ درصد رضایتمندی شهروندان در تماس با سامانه ۱۳۷ تامین شده است، افزود: بخشی از کار شهرداری نیاز به مشارکت باقی سازمان‌ها دارد؛ مثلا برای روکش آسفالت معابر نیازمند همکاری باقی سازمان‌های خدمات‌رسان هستیم.