13.9 C
شهر مقدس قم
۲۵ مهر ۱۳۹۸
ورود / عضویت
اخبار اداره کل ارتباطات

دریافت ۹ هزار پیام مردمی طی پنج ماه

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از دریافت ۹ هزار پیام مردمی طی پنج ماه خبر داد.

به گزارش شهرنیوز، مهدی کلانترزاده قبل از ظهر امروز در نشست فصلی شهردار قم با اصحاب رسانه که در سالن جلسات رضوان شهرداری برگزار شد، بیان داشت: بر اساس جمع‌بندی‌های انجام شده به‌ منظور ارتقای کیفی و کمی عملکردهای رسانه‌ای در حوزه‌های مرتبط با شهرداری جشنواره «قم شهر دوست‌داشتنی» را برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه تولید محتواهای کاربردی مورد توجه مجموعه شهرداری قم است، اضافه کرد: در این جشنواره تلاش می‌کنیم تا از رسانه‌هایی که دردهای شهر را به‌خوبی شناخته و برای رفع آن‌ها نسخه‌های مناسب ارائه کرده‌اند تجلیل کنیم.

کلانترزاده با اشاره به اینکه در حوزه توزیع آگهی‌ها و تبلیغات شهرداری نیز رویکرد عدالت‌محور جایگزین رویکرد مساوات می‌شود، مطرح کرد: بنای روابط عمومی شهرداری این است که با تایید اداره‌کل حقوقی، مدیریت کامل واگذاری آگهی‌ها را در اختیار گرفته و به هر مجموعه رسانه‌ای بر اساس عملکرد مثبت و تاثیرگذار آن آگهی داده شود.

وی در پاسخ به گلایه برخی خبرنگاران از پاسخگو نبودن مدیران شهرداری طی سخنانی اظهار کرد: از بهمن ماه سال ۹۷ تا هشتم تیرماه ۹۸، در حدود ۹ هزار گلایه، شکایت، پیشنهاد، انتقاد و تشکر از سوی رسانه ها دریافت کرده‌ایم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: این پیام‌ها در قالب یک هزار و ۱۰۰ عنوان دسته بندی و تاکنون به ۷۰۰ مورد از آنها به صورت مکتوب به رسانه های دیداری،شنیداری،مکتوب،خبرگزاریها،فضای مجازی و غیره  پاسخ داده شده است.

وی افزود:تمامی این پاسخ ها و جوابیه ها توسط معاونین،شهرداران مناطق،مدیران عامل سازمانها و مدیران ستادی تهیه و جهت انعکاس به رسانه ها به اداره کل ارتباطات و امور بین الملل ارسال گردیده که نشان از پاسخگویی مدیران دارد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از اجرای طرح مدیر پاسخ‌گو با استفاده از سامانه ۱۳۷ یاد کرد و گفت: مدیران در این طرح پاسخ‌گوی مراجعه‌کنندگان هستند و شهردار قم نیز علاوه بر اینکه در این طرح حضور خواهد یافت نسبت به دیدارهای مردمی و پاسخ‌گویی به نامه‌های مردم نیز اهتمام جدی دارد.