33.3 C
شهر مقدس قم
۲۱ مرداد ۱۴۰۱
ورود / عضویت ویژه نامه کرونا / مراکز درمانی قم / اخبار رسمی کرونا
En | Ar
اخبار اداره کل ارتباطات

افزایش خطوط سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری به ۲۰ خط همزمان با نیمه شعبان

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم گفت: افزایش خطوط سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری قم از ۶ خط به ۲۰ خط به صورت همزمان و به زبان‌های مختلف به منظور ارائه خدمت بیشتر و بهتر در زمینه راهنمایی زائران یکی از اقدامات کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات امور زائرین شهرداری قم به مناسبت نیمه شعبان است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم گفت: افزایش خطوط سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری قم از ۶ خط به ۲۰ خط به صورت همزمان و به زبان‌های مختلف به منظور ارائه خدمت بیشتر و بهتر در زمینه راهنمایی زائران یکی از اقدامات کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیل امور زائرین استان قم به مناسبت نیمه شعبان است.

مهدی کلانترزاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز در تشریح اقدامات انجام شده توسط کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات امور زائرین  به مناسبت نیمه شعبان اظهار کرد: چاپ و تهیه بورشور و راهنمای زائر که مسیرهای ورودی استان را با آسان‌ترین مسیرهای تردد به سوی مسجد مقدس جمکران و بالعکس نشان‌ می‌دهد توسط این کمیته صورت گرفته و در آستانه نیمه شعبان اختیار زائران قرار داده می‌شود.

وی ادامه داد: کارت‌هایی نیز برای اتوبوس‌ها و زائران به منظور معرفی ۱۶ پارکینگ‌ پیرامون مسجد مقدس جمکران تهیه شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم اضافه کرد: برگزاری نشست خبری مهندس سامع با اصحاب رسانه قم پیرامون شرح عملکرد ۱۰ کمیته خدماتی شهری نیز از دیگر اقدامات انجام شده توسط کمیته اطلاع‌رسانی است که پیش از این صورت گرفته است.

کلانترزاده افزود: افزایش خطوط سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری قم از ۶ خط به ۲۰ خط به صورت همزمان و به زبان‌های مختلف به منظور ارائه خدمت بیشتر و بهتر در زمینه راهنمایی زائران نیز از دیگر اقدامات کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات امور زائرین شهرداری قم به مناسبت نیمه شعبان است.

وی راه‌اندازی ستاد گمشدگان  و ارتباط این ستاد با سامانه ۱۳۷ و پیوند این ستاد با مسجد مقدس جمکران و نرم‌افزاری که به همین منظور طراحی شده است را از دیگر اقدامات کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیل امور زائرین استان قم برشمرد و عنوان کرد: با توجه به توسعه این ستاد و ارتباط آن با سامانه تلفنی ۱۳۷ زائران می‌توانند به صورت تلفنی پیدا شدن یا گمشدن افراد را گزارش دهند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم بیان کرد: اختصاص ۱۳۰ سازه تبلیغاتی به برنامه‌های مسجد مقدس جمکران، هیأت‌های مذهبی استان قم، خیرمقدم‌گویی‌ها، تشویق برای حضور در پیاده‌روی بلوار پیامبر اعظم(ص) در آستانه نیمه شعبان، محدودیت‌های ترافیکی مسیرهای منتهی به جمکران و پارکینگ‌ها نیز اقدام دیگری است که کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات امور زائرین شهرداری قم انجام داده است.

کلانترزاده اضافه کرد: همراهی با ستاد جشن‌های مردمی و مو‌کب‌ها در حوزه اطلاع‌رسانی  و تبلیغات از طریق شبکه‌های ملی، رادیو، شبکه‌های بین‌المللی و شبکه استانی، تجهیز ستادهای هشتگانه کمیته اطلاع‌رسانی به وای فای به منظور دسترسی سریع، آسان و مقرون به صرفه به نقشه‌، فعالیت گروه مستندسازی برای ساخت مستند از اقدامات صورت گرفته کمیته‌های خدمات شهری به منظور ثبت این خدمات برای ارزیابی و خدمات بعدی، گل‌آرایی فضا و مشارکت در تأمین هدایای مختلف برای اهدا به برگزیدگان مسابقاتی که از سوی شهرداری در آستانه نیمه شعبان برگزار می‌شود نیز بخشی دیگر از اقدامات کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیل امور زائرین استان قم به مناسبت نیمه شعبان است.