به گزارش شهرنیوز، ابراهیم خسروی با اشاره به تماسهای برقرار شده با سامانه ارتباطات مردمی شهرداری قم در چهاردهمین روز سال ۹۸ اظهار کرد: در چهاردهمین روز سال ۹۸ بالغ بر ۳۲۶ تماس با سامانه برقرار شده است.
وی ادامه داد: در این ایام به طور ویژه راهنمای زائرین، اطلاعرسانی مکانهای اسکان و… توسط سامانه ۱۳۷ انجام میگیرد که در این روز بالغ بر ۱۹ به راهنمای زائرین و ۱۰ تماس به اطلاعرسانی اسکان فرهنگیان اختصاص داشته است.
رییس سامانه ۱۳۷ شهرداری قم گفت: با توجه به اینکه سامانه ۱۳۷ به عنوان اصلیترین منبع اطلاعرسانی خدمات و امکانات شهر به مردم معرفی شده است به همین خاطر با توجه به حضور ویژه زائرین و مسافرین در شهر قم در این ایام شاهد فعالیت جدیتر در حوزه اطلاعرسانی به مسافران بودیم.
وی برقراری ۵ تماس برای اطلاع از تور قمگردی را مورد توجه قرار داد و گفت: با توجه به آماده سازی استراحتگاههای شهر برای حضور زائرین، ۹ تماس نیز در این زمینه با سامانه برقرار شده است، تماسهای اداره راه ۹ مورد، چادر میوه دو مورد و هواشناسی دو مورد بوده است.