به گزارش شهرنیوز، ابراهیم خسروی تماسهای برقرار شده با سامانه ارتباطات مردمی شهرداری قم در دوازدهمین روز سال ۹۸ را ۴۷۴ مورد ذکر و اظهار کرد: با توجه به اینکه سامانه ۱۳۷ به عنوان اصلیترین منبع اطلاعرسانی خدمات و امکانات شهر به مردم معرفی شده است به همین خاطر با توجه به حضور ویژه زائرین و مسافرین در شهر قم در این ایام شاهد فعالیت جدیتر در حوزه اطلاعرسانی به مسافران هستیم.
وی با بیان اینکه بیشترین تماسهای برقرار شده با این سامانه برای بهرهمندی از خدمات راهنمای زائر و شرکت در تور قمگردی است تصریح کرد: در این ایام به طور ویژه راهنمای زائرین، اطلاعرسانی مکانهای اسکان و غیره توسط سامانه ۱۳۷ انجام میگیرد که در دوازدهمین روز سال ۹۸ بالغ بر ۳۱ تماس به راهنمای زائرین و یک تماس به اطلاعرسانی اسکان فرهنگیان اختصاص داشته است.
وی برقراری ۲۱ تماس برای اطلاع از تور قمگردی را مورد توجه قرار داد و گفت: ۱۰ تماس در خصوص اطلاع از وضعیت کمپینگهای استان نیز با سامانه برقرار شد. همچنین تماسهای مکرری با سامانه ۱۳۷ با توجه به شدت بارندگی روزهای اخیر در خصوص آبگرفتگی معابر، آبافتادگی و غیره داشتیم که اطلاعرسانی و امدادرسانی در این خصوص صورت گرفت.
خسروی گفت: در این روز ۱۳ تماس مرتبط با اداره راه و ۱۲۱ تماس هم در خصوص آبگرفتگی معابر داشتیم.