به گزارش شهرنیوز، مهدی اصفهانیان مقدم با بیان اینکه با توجه به تاکیدات شهردار در راستای ارائه خدمات مطلوب به زائرین و شهروندان و میهمانان نوروزی ابتدا بحث آسیبشناسی نوروز ۹۷ برای ارتقا کمی و کیفی خدمات و حذف نقاط ضعف را در دستور کار داشتیم اظهار کرد: در این زمینه دو مقوله اسکان و راهنمای زائرین مورد تاکید ویژه قرار داشت.
وی با تاکید بر اینکه از ابتدای فرا رسیدن سال جدید و تعطیلات از ۲۵ اسفند آماده باش و فعالیت بیش از ۳۵۰ نفر از همکاران مجموعه شهرداری منطقه چهار صورت گرفت تصریح کرد: تشکیل و استقرار ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر در ابتدای بلوار زائر در کنار رمپ شکروی از جمله اقدامات اولیه انجام شده بوده است.
شهردار منطقه چهار قم بیان کرد: در این ستادها ضمن ارائه خدمات اولیه به زائرین در زمینه اسکان و راهنمای زائرین از طریق حضور کارشناسان مجرب و آموزشدیده هدایت را در دستور کار داشتیم.
وی به آماده سازی بوستانها برای ارائه تسهیلات بهینه به زائرین و شهروندان اشاره کرد و گفت: تسهیلات رفاهی لازم نیز در این بوستانها برای خدمات رسانی به مردم فراهم شد.