به گزارش شهرنیوز، ابراهیم خسروی رییس اداره ارتباط مردمی۱۳۷ با اشاره به تماسهای برقرار شده با سامانه۱۳۷ در روزهای چهارم و پنجم فروردین اظهار کرد: امسال با توجه به اینکه همچون سالهای گذشته سامانه ۱۳۷ به عنوان اصلیترین منبع اطلاعرسانی خدمات و امکانات شهر به مسافرین و همشهریان معرفی شده است به همین خاطر در روزهای اخیر با شدت گرفتن بارش باران تعداد تماسهای با سامانه ۱۳۷ برای راهنمایی و اطلاعرسانی مشکلات بسیار افزایش داشته است و در خصوص تعداد تماسهای مردمی و ارتباط شهروندان با این سامانه رکورد زده شده است.
وی با بیان اینکه این روزها شاهد افزایش تماسها با سامانه ۱۳۷ برای رفع مشکلات و نیازمندیهای زائرین هستیم اظهار کرد: در روزهای چهارم و پنجم فروردین سال ۹۸ بالغ بر هزار و ۴۳۳ تماس با سامانه برقرار شده است که بیش از ۳۰ مورد از این تماس ها در خصوص بحث آبگرفتگی معابر، منازل و هواشناسی بوده است.
رییس اداره ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم بابیان اینکه از این تعداد تماس ۷۷ تماس به راهنمای زائرین و ۵۰ تماس به اطلاعرسانی اسکان فرهنگیان اختصاص داشته است افزود: ۹۲ تماس برای اطلاع از تور قمگردی، ۳۳ تماس نیز در زمینه کمپینگهای شهری با سامانه برقرار شده است.