به گزارش شهرنیوز، ابراهیم خسروی با اشاره به تماسهای برقرار شده با سامانه ارتباطات مردمی شهرداری قم در سومین روز سال ۹۸ اظهار کرد: با توجه به اینکه سامانه ۱۳۷ به عنوان اصلیترین منبع اطلاعرسانی خدمات و امکانات شهر به مردم معرفی شده است به همین خاطر با توجه به حضور ویژه زائرین و مسافرین در شهر قم در این ایام شاهد فعالیت جدیتر در حوزه اطلاعرسانی به مسافران هستیم.
وی با بیان اینکه با آغاز تعطیلات نوروز شاهد حضور چشمگیر زائرین در شهر مقدس قم هستیم افزود: به همین خاطر شاهد تماسهای مکرر با سامانه ۱۳۷ برای رفع مشکلات و نیازمندیهای زائرین هستیم.
سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداری قم با بیان اینکه در سومین روز سال ۹۸ بالغ بر ۴۷۰ تماس با سامانه برقرار شده است اظهار کرد: در این ایام به طور ویژه راهنمای زائرین، اطلاعرسانی مکانهای اسکان و… توسط سامانه ۱۳۷ انجام میگیرد که در سومین روز سال ۹۸ بالغ بر ۳۸ تماس به راهنمای زائرین و ۴۸ تماس به اطلاعرسانی اسکان فرهنگیان اختصاص داشته است.
وی برقراری ۸۳ تماس برای اطلاع از تور قمگردی را مورد توجه قرار داد و گفت: با توجه به آماده سازی استراحتگاههای شهر برای حضور زائرین، ۴۳ تماس نیز در این زمینه با سامانه برقرار شده است.