34.7 C
شهر مقدس قم
۲۴ مرداد ۱۴۰۱
ورود / عضویت ویژه نامه کرونا / مراکز درمانی قم / اخبار رسمی کرونا
En | Ar
اخبار اداره کل ارتباطات

برقراری ۵۰۰ تماس با سامانه ۱۳۷در دومین روز سال جدید

در دومین روز سال جدید ۵۰۰ تماس با سامانه ۱۳۷ برقرار شد.

در دومین روز سال جدید ۵۰۰ تماس با سامانه ۱۳۷ برقرار شد.
به گزارش شهرنیوز، سامانه ۱۳۷ ارتباطات مردمی شهرداری قم بر اساس برنامه‌ریزی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری محور اطلاع‌رسانی نوروزی به زائرین و مسافرین است.
در این سامانه بانک جامع اطلاعات شهر جمع‌آوری شده و همشهریان و زائرین می‌توانند با تماس با آن از اطلاعاتی چون تور قم‌گردی، ستادهای اسکان فرهنگیان، محل بوستان‌های شهر، اسکان اضطراری، مسیرهای تردد و… مطلع شوند.
بر همین اساس در دومین روز سال جدید در پاسخگویی شبانه‌روزی به پیام‌های شهروندان و زائرین و مسافرین ۵۰۰ پیام ثبت شد.
در ارزیابی انجام شده ۸۹ مورد از این پیام‌ها در حوزه مسائل راهنمایی زائر و ۸۳ مورد خصوص اسکان فرهنگیان بوده است.
همچنین ۶۲ پیام در حوزه تور قم‌گردی، ۱۱ پیام در حوزه مکان چادرهای عرضه میوه و ماهی و ۳۷ پیام نیز در حوزه مکان‌های کمپینگ‌های شهری در تماس با سامانه ۱۳۷ ارتباطات مردمی شهرداری ثبت شده است.