14.3 C
شهر مقدس قم
۵ اسفند ۱۳۹۸
ورود / عضویت
خدمات شهری

تشکیل ۱۰ کمیته در ستاد تسهیلات زائران شهرداری قم/پیش‌بینی ۱۵ مکان ستادی در شهر قم

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری کمیته‌های ۱۰ گانه زیرمجموعه این ستاد را شامل کمیته‌های اجرایی، ایمنی و امداد، تأمین ارزاق و مایحتاج، اسکان، اطلاع‌رسانی، نظارت و ارزیابی، انتظامی، فرهنگی و زیباسازی دانست.

سید محسن میرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار شهر نیوز، با اشاره به شکل‌گیری ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر در شهرداری قم اظهار داشت: از ابتدای بهمن‌ماه هر سال این ستاد به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر به مسافران و زائران در شهرداری قم تشکیل می‌شود.
وی با بیان اینکه برپایی کیوسک‌های راهنمای زائر، بهبود در سیما و منظر شهری و ارتقای بهداشت عمومی شهر را از جمله برنامه‌های این ستاد برشمرد و ادامه داد: زیباسازی و پاک‌سازی محیط شهری، ارتقاء مسائل ایمنی و امداد رسانی، تأمین مایحتاج زائران و اسکان زائران و مهمانان نوروزی از دیگر برنامه‌ریزی‌های این ایام توسط ستاد تسهیلات زائران در شهرداری قم است.
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری کمیته‌های ۱۰ گانه زیرمجموعه این ستاد را شامل کمیته‌های اجرایی، ایمنی و امداد، تأمین ارزاق و مایحتاج، اسکان، اطلاع‌رسانی، نظارت و ارزیابی، انتظامی، فرهنگی و زیباسازی دانست.
وی با اشاره به تشکیل ۱۵ مکان ستادی در سراسر شهر خاطرنشان کرد: علاوه در مناطق هشتگانه شهری در مکان‌های ساختمان فرمانداری، محل عوارضی قم-تهران، میدان نواب، بلوار بهار، میدان امام خمینی(ره)، ورودی پارکینگ شرقی و خیابان ساحلی نیز مکان‌های ستاد نوروزی شهرداری تشکیل‌شده است.