به گزارش شهر نیوز، مهدی کلانترزاده در نشست ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر نوروزی شهرداری قم با اشاره به اینکه کمیته اطلاعرسانی و راهنمای زائر وظیفه خود را در راستای اطلاعرسانی و معرفی خدمات کمیتههای فعال ستاد دنبال میکند، اظهار کرد: بهره مندی از ظرفیتهای اطلاعرسانی ملی و استانی در حوزههای مختلف مکتوب و مجازی در دستور کار قرار دارد و این راستا ۲۴ قلم ابزار اطلاعرسانی پیش بینی شده است.
وی اضافه کرد: اکنون منتظر اطلاعات نهایی و محتواهای کمیتههای ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر نوروزی شهرداری هستیم تا بتوانیم به شیوه مطلوب اطلاعرسانی و مستندسازی فعالیتها را دنبال کنیم.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم با اشاره به اینکه نقشه شهر قم و بروشور اطلاعرسانی با استفاده از جدیدترین اطلاعات بخشهای مختلف شهری بهروزرسانی شده است، تصریح کرد: در راستای یکپارچه سازی جلوه تبلیغات شهری، نشستی را با حضور سازمان فرهنگی و ورزشی، سازمان زیباسازی و دستگاههای مرتبط استانی داشتهایم تا فعالیتهای تبلیغاتی نوروز امسال را با شعار و نشان «گامی نو» دنبال کنیم.
وی از سامانه ۱۳۷ بهعنوان پل ارتباطی اصلی شهرداری قم نام برد و گفت: در این سامانه بستر ارتباط مطلوب مردم با مسئولان شهرداری و همچنین مدیران شهری با یکدیگر فراهم شده است.
کلانترزاده با بیان اینکه ۹۰ هزار نسخه بروشور اطلاعرسانی برای توزیع در میان مسافران نوروزی درنظر گرفته شده است، تصریح کرد: ۴۰ هزار نسخه از این بروشورها را در ورودیهای شهر قم در اختیار مسافران قرار خواهیم داد.
وی ادامه داد: نکات امنیتی و ایمنی مورد نیاز را به صورت کامل به مسافران منتقل و از زبانهای فارسی، عربی و انگلیسی نیز استفاده می کنیم.
کلانترزاده با بیان اینکه المانهای شهری با کمک سازمان زیباسازی شهرداری تقویت شده است، مطرح کرد: معرفی اماکن گردشگری و تفریحی، استراحتگاهها، ستادهای خدمات شهری و تور قمگردی در نوروز امسال ویژهتر مورد توجه قرار گرفته است.
وی بر لزوم مشارکت بخشهای مختلف شهرداری قم در حوزه اطلاعرسانی تاکید کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم از بستر تاکسیهای شهری نیز برای توزیع بروشورهای اطلاعرسانی و افزایش فضاهای تبلیغاتی استفاده کنیم.