25.3 C
شهر مقدس قم
۲۹ مرداد ۱۴۰۱
ورود / عضویت ویژه نامه کرونا / مراکز درمانی قم / اخبار رسمی کرونا
En | Ar
اخبار سازمان تاکسی‌رانی

مسافران به رانندگان تاکسی امتیاز می‌دهند

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم از طرح امتیاز مسافران و زائران به رانندگان از طریق ارسال پیام به سامانه پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۵۱۳۳ و یا تلفن ۳۶۶۲۸۸۰۰ خبر داد.

به گزارش شهر نیوز، مرتضی عزتی در همایش آموزشی بازرسین و ناظرین استقبال از بهار ۹۸ اظهار کرد: نقش تاکسیرانان در ارتباط با زائرین و مجاورین در ایام عید بسیار اهمیت دارد.
وی با بیان اینکه ناوگان تاکسی به صورت خویش فرما است و اداره امور در این سازمان با سازمان های دیگر متفاوت است، اضافه کرد: ممکن است برخی از رانندگان که در اقلیت هستند به زائرین و مجاورین اجحاف کنند که سازمان  با بسیج بازرسان و ناظرین در این زمینه ورود می‌کند تا کمترین مشکل را داشته باشیم.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه موضوع تکریم و خدمت به مجاورین و زائرین و رضایت افراد بسیار مهم است، بیان کرد: توجه به حقوق مسافرین و رعایت نرخ های مصوب مسئله ای است که باید از سوی رانندگان تاکسی مورد توجه قرار گیرد.
وی ضمن تاکید بر حقوق مصرف کننده بیان کرد: رعایت نظم و انضباط از دیگر نکات مهم بوده که بازرسین خطوط و رانندگان مانند همیشه در انجام آن تلاش خواهند کرد.
عزتی اذعان کرد: راننده تاکسی باید هر مسافری را سوار کند و حق انتخاب مسافر و عدم سوار کردن مسافر برای مسیر کوتاه را ندارد.
وی همچنین از طرح امتیاز مسافران و زائران به رانندگان از طریق ارسال پیام به سامانه پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۵۱۳۳ و یا تلفن ۳۶۶۲۸۸۰۰ خبر داد و بیان کرد: در پایان طرح استقبال از بهار از بازرسین و ناظرین برگزیده تقدیر خواهد شد .