به گزارش شهرنیوز، ابراهیم خسروی با اشاره به تماسهای برقرارشده با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در دیماه اظهار کرد: پیامهای ثبتشده در سامانه در این ماه بالغ بر ۱۲ هزار و ۱۱ مورد بوده است که پیگیری صورت گرفته و پاسخگویی به شهروندان انجام شده است.
وی بیشترین گروه موضوعات مد نظر مردم در تماس با سامانه ۱۳۷ را اطلاع رسانی و راهنمایی با ۲ هزار و ۴۰۰ تماس، آسفالت معابر با هزار و ۴۴۴ تماس، سدمعبر با ۸۳۱ تماس، جمعآوری خاک و نخاله غیرمجاز با ۸۱۵ تماس، اتوبوسرانی با ۸۰۱ تماس بودهاند، گفت: آب افتادگی معابر با ۶۰۹ تماس در دیماه جزو پرمخاطبترین موضوعات ثبت شده در سامانه ۱۳۷ بوده که ۵۵ درصد نسبت به سال گذشته بیشتر شده است.
سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداری قم با بیان اینکه لکه گیری آسفالت با ۳۸۱ تماس، طرح تحول اتوبوسرانی با ۳۵۵ تماس، استقرار باکس خاک و نخاله با ۳۲۶ تماس جزو بیشترین موضوعات مد نظر مردم در تماس با سامانه بوده است، خاطرنشان کرد: موضوع دست فروشان دوره گرد خودرویی ۲۶ درصد و هرس درختان ۱۲ درصد نسبت به ماه قبل کمتر شده، همچنین بحث برخورد درخت با سیم ۲۷ درصد و ترمیم پل فلزی ۱۷ درصد اضافه شده است.