به گزارش شهرنیوز، ابراهیم خسروی با بیان اینکه در آذرماه ۱۱ هزار و ۴۷۸ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم برقرار شده است، اظهار کرد: بیشترین گروه موضوعی در تماسهای برقرار شده با این سامانه در خصوص بحث اطلاع رسانی با ۲ هزار و ۲۷۴ تماس بوده است.
وی با بیان اینکه در موضوع جمعآوری خاک و نخاله ۹۲۸ تماس، آسفالت ۴۲۰ تماس و سدمعبر ۹۴۰ تماس با این سامانه برقرار شده است، افزود: بیشترین موضوعات جزئی مورد توجه مردم نیز استقرار باکس جمعآوری خاک و نخاله با ۳۶۵ تماس عمدتا مربوط به منطقه چهار، لکهگیری آسفالت با ۳۴۲ تماس عمدتا مربوط به منطقه چهار، سد معبر دستفروشان دوره گرد خودرویی با ۳۲۸ عمدتا مربوط به منطقه ۶ و جمعآوری خاک و نخاله غیرمجاز با ۲۹۰ تماس عمدتا مربوط به منطقه چهار بوده است.
سرپرست سامانه ۱۳۷ شهرداری قم با بیان اینکه پیامهای مربوط به آب افتادگی معابر نسبت به سال گذشته ۸۴ درصد بیشتر شده است، تصریح کرد: پیامهای مربوط به جمعآوری خاک و نخاله غیرمجاز نیز ۹ درصد و درخواست پلاک شهرداری ۲۵ درصد افزایش داشته است.
وی گفت: پیامهای مربوط به جمع آوری زباله و ضایعات نیز نسبت به ماه قبل ۳۴ درصد، هرس درختان ۸ درصد و نظافت معابر هم ۲۵ درصد کمتر شده است؛ پیامهای مربوط به نظافت معابر نسبت به سال گذشته ۶۳ درصد کاهش داشته است.
خسروی اذعان کرد: بیشترین تماسهای ثبت شده در سامانه ۱۳۷ در آذرماه مربوط به منطقه چهار، منطقه ۶ و منطقه یک شهرداری بوده است.